dissabte, 10 de maig del 2008

Boda de Miquel Àngel i Lluís





El dos de maig vaig anar de boda. Es van casar dos bons amics: Lluís i Miquel Àngel.
El primer fa relativament poc temps que el conec, però sé que és un bon xaval.
En quant a Miquel Àngel, la nostra relació va començar ja fa uns quants anys.
Varem coincidir, com a aspirants a actors, a Flexus Teatre.
Les moltes diferències que hi havia entre nosaltres, no van ser cap obstacle per donar vida a una gran amistat.
Ell ha aconseguit el que volia: SER ACTOR. I jo he arribat al punt en que ell és el director de Flexus i jo una deixebla més a les seves mans.
Una deixebla, que tot i una mica rebel, he seguit fil per randa les seves indicacions i consells, la qual cosa m’ha portat a tenir, a nivell amateur com a mínim, el reconeixement del públic de Flix, que ha sabut valorar l’esforç que suposa només el fet de tenir l’atreviment de pujar a un escenari.
Per tot, com a mostra d’agraïment, i amb el seu permís, penjo unes fotos d’aquest dia tan emotiu i feliç del que varem poder gaudir, família i amics.

"Tot en l'amor s'emplena de sentit.
La força renovada d'aquest cor
tan malmenat per la vida, d'on surt
sinó del seu immens cabal d'amor ?
És, doncs, sols per l'amor que ens creixen
roses als dits i se'ns revelen els misteris;
i en l'amor tot és just i necessari.
Creu en el cos, per tant, i en ell assaja
de perdurar, i fes que tot perduri
dignificant-ho sempre amb amorosa
sol.licitud : així donaràs vida."

“L’AMOR” de Miquel Martí i Pol

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaaa ! feia temps que no teniem boda, i no per aquest motiu, tots l'hem viscuda molt intensament. Perque Miquel es el nostre amic, perque sabem que ha escollit be a Luis. Gracies per fer que ens hagim retrobat de nou amb la Conxita i la Dolors. Perque Miquel ens va sorprendre quan ens va dir que es casava. Ha estat una boda plena de emosions i sentiments a flor de pell.... tambè ens hem pegat la juerga padre.. !! com deu mana per cada boda..i per cada despedida de solter.. !!! Be, que totes les unions siguin com a mínim tan boniques i plenes d'amistat com aquesta. t'estimo Mikel ! ah!

Anònim ha dit...

Eiii Conxita! kin video mes guapo tia!! casi m'emociono i tot tu! jeje. Jo havia pensat fer-li a miguel el mateix, amb totes les fotos de la boda, pero ostia, a mi segur q no em kda tan be com aquest!
Va ser un dia genial xeic!! Molts sitos a tots!

Anònim ha dit...

esta molt be

Anònim ha dit...

Primaaaaaaa,
que es este blog?? Tia ja meu podies dir que ni tenies un, no?
Si vols que hi posa un link al de la family meu dius!
Jo ja he xafardejat les fotitos, es veu que ho vau passar molt be!
Ja sta bé!
Sarai... vaya pedorro!
Muaks!!

Miquel ha dit...

PEDORRREEEESSSSS!!!!!!
Hola soc Miquel, que xulo está aixó del blog! Res mes dir que ho vaig disfrutar molt, encara que a la ceremònia estaba nerviós, inquiet y molt emotiu, y em fa molta gracia perque a moltes fotos faig un gepeto de estar a punt de plorar que no m´hi aguanto! jajaja! Recomano a tothom que es casi alguna vegada a la vida, es un dels pocs moments en els que pots reunir a tots els teus amics y familiars, perque si et proposes reunir a tota la teva gent per fer un sopar o una festa crec que es prácticament impossible. Així que ja sabeu, a casarse!!!!
Besitos a tots!!!!